نیازمندیهای قبرس

راهنمای ثبت آگهی

وبلاگ

12 آبان 1402 438 بازدید
نیازمندیهای قبرس

راهنمای ثبت آگهی

برای ثبت آگهی رایگان در وبسایت قبرس چی نیاز است تا چندین مرحله را پشت سر بگذارید تا بتوانید آگهی خود را منتشر نمایید. به همین جهت قصد داریم در این بخش مراحل کامل ثبت آگهی را به صورت گام به گام مطرح کنیم. به همین جهت پیشنهاد می کنیم که قبل از ثبت آگهی حتما این آموزش را مشاهده نمایید.

مراحل ثبت آگهی در سایت قبرس چی

1.مرحله اول: انتخاب دسته بندی

در مرحله اول ، شما باید با توجه به آگهی خود یکی از دسته بندی های مورد نظر را انتخاب نمایید. به عنوان مثال همانطور که این فرایند در تصویر زیر نمایش داده شده است، دسته بندی املاک انتخاب شده است:

2. مرحله دوم: انتخاب زیر دسته

در بین دسته بندی ها ممکن است برخی از موارد دارای زیردسته های مجزایی باشند که برای انتخاب دقیق تر لازم است زیردسته مربوطه را برای آگهی انتخاب و تایید نمایید. به عنوان مثال در بخش “املاک” زیرهایی نظیر “اجاره، فروش واحد مسکونی، فروش ساختمان تجاری، آپارتمان” و سایر موارد وجود دارد که می توان یک مورد را انتخاب کرد.

انتخاب زیردسته

3.مرحله سوم: ثبت اطلاعات آگهی

  • اطلاعات اولیه

در این بخش عنوان و نام و مشخصات شخص آگهی دهنده را وارد می نمایید. توجه داشته باشید که باید اطلاعات را به صورت صحیح و مطابق با الگوی درج شده ثبت کنید تا تایید گردد.

همچنین لازم به ذگر است تکمیل کردن مواردی که دارای ستاره قرمز هستند، الزامی هستند و حتما باید کامل شوند، در غیر این صورت به مرحله بعد نخواهد رفت.

درج اطلاعات

  • اطلاعات مربوط به ویژگی ها و مشخصات آگهی

همانطور که در تصویر نشاده داده شده است، برای مثال برای ثبت آگهی فروش یک آپارتمان لازم است، شهر، آدرس و مشخصات آپارتمان مانند انباری، تعداد طبقات و واحدها، تعداد اتاق خواب، شرایط فروش و سایر موارد تکمیل شوند تا مشتری به طور کامل نسبت به آگهی مطلع گردد و بتواند به راحتی تصمیم گیری نماید.

درج اطلاعات 2

4.مرحله چهارم: ثبت موقعیت مکانی بر روی نقشه

شما می توانید برای دسترسی راحتتر افراد موقعیت مکانی مورد نظر برای آگهی را بر روی نقشه ثبت نمایید تا کاربران راحتتر شما را پیدا کنند و یا شرایط محیطی را در صورت نیاز مورد بررسی قرار دهند. به عنوان مثال موقعیت مکان در اگهی هایی مانند موارد مربوط به دسته بندی “املاک”، “انتخاب شغل” و یا برخی دیگر برای افراد بسیار اهمیت دارد و به آن توجه می کنند.

موقعیت مکانی آگهی

5.مرحله پنجم: ثیت تصاویر آگهی

در انتها لازم است شما برای اگهی مورد نظر خود، یک و یا تعدادی تصویر قرار دهید تا بتوانید ان را برای کاربران شفاف تر کنید. به عنوان مثال، وجود گالری تصاویر برای فروش و اجاره امکلا، خودرو، فروش لوازم نو و یا دست دوم و سیاری از موارد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

تصویر آگهی

6. مرحله ششم (پایانی): تایید آگهی

در مرحله اخر شما می توانید اطلاعاتی را که برای اگهی خود ثبت کرده اید، مشاهده کنید و در صورت صحت و درستی تمامی الاعات و موارد ثبت شده آن را تایید و منتشر کنید تا داخل سایت نمایش داده شود.

مرحله نهایی

تفاوت آگهی های ساده و اگهی ویژه

معمولا در تمامی سایت های تبلیغاتی تفاوت بین آگهی های ویژه و نمونه های ساده در بحث هزینه آن ها می باشد. یعنی برای به عبارت دیگر، آگهی های ساده رایگان هستند و برای نمونه های ویژه باید مبلغ معنی را پرداخت نمود. البته تفاوت وبسایت قبرس چی با سایر سایت ها این است که هر دو گزینه در حال حاضر برای کاربران رایگان می باشد و تنها کاری که لازم است برای ثبت آگهی ویژه انجام دهند، انتشار بنرهای تبلیغاتی برای سایت قبرس چی در فضای مجازی می باشد.

از سوی دیگر تفاوتی که این دو نمونه آگهی با یکدیگر دارند، نحوه نمایش آنها می باشد. یعنی آگهی های ساده در در کنار هم قرار میگیرند و هرچه تعداد آگهی ها بیشتر شود، پایین می روند و به راحتی در معرض دید کاربران نیستند.

اما اگهی های ویژه در بخش جداگانه ای تحت این عنوان به صورت مجزا برای کاربران نمایش داده خواهد شد و افراد می توانند، به راحتی آن را مشادهد کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *