نیازمندیهای قبرس
نیازمندیهای قبرس
بهترین-مراکز-خرید-در-قبرس

بهترین و بزرگترین مراکز خرید در قبرس شمالی

مراکز خرید قبرس شمالی یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد برای افراد و به خصوص کسانی که قصد سفر و گردش را به قبرس دارند، می باشد. این مراکز در واقع شامل مجموعه از فروشگاه های مواد غذایی، پوشاک، لوازم فرهنگی هنری و سایر موارد هستند که می توانند بسته به انتخاب افراد مورد توجه قرار بگیرند. به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که این موضوع دارد، سعی کردیم در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین مراکز خرید در جزیره قبرس بپردازیم، پس باما همراه باشید.

بزرگترین مراکز خرید قبرس

انگومی مال (The mall of Egnomi)

این مرکز یکی از محبوب ترین مراکز در نیکوزیا می باشد که در آنجا مغازه های متعدد با فروش اجناس و برندهای پرطرفدار دنیا حضور دارند. این مرکز علاوه بر فروشگاه، فضایی جهت سرگرمی کودکان، رستوران و کافی شاپ و نیز پارکینگ دارد که افراد با خیالی راحت و آسوده می توانند زمانی را در آنجا سپری کنند.

بازار گیرنه

بازار گیرنه در شهر لارناکا در جنوب شرقی قبرس یک بازار محلی پرطرفدار است که انواع محصولات محلی، صنایع دستی، مواد غذایی تازه و سوغات قبرسی را ارائه می‌دهد. این بازار یک مقصد توریستی پرطرفدار است و مکانی مناسب برای تجربه فرهنگ و زندگی محلی قبرس است.

در بازار گیرنه در لارناکا، شما ممکن است برخی از برندها و محصولات محلی قبرسی و ترکیبی از محصولات توریستی و صنایع دستی را بیابید. این ممکن است شامل لباس‌ها، جواهرات، آبزیان تازه، محصولات غذایی محلی، کفش‌ها، محصولات چرمی، سوغات و هدایای مرتبط با فرهنگ و تاریخ قبرس می باشد.

مرکز خرید دربویو

یکی از مراکز خرید بزرگ در قبرس به شمار می آید که در یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین خیابان های شهر نیکوزیا واقع شده است. در این مرکز شما می توانید انواع لباس و پوشاک برند را با قیمتی مناسب و منصفانه خریداری کنید. علاوه بر آن، می توانید در صورت نیاز می توانید  برای آرامش خاطر و استراحت در زمانی کوتاه از کافی شاپ آن جا که مکانی بسیار دنج و آرام است استفاده نمایید.

مرکز خرید قبرس مال

این مجموعه خرید یکی دیگر از بزرگترین و مهم ترین مراکز فروشگاهی در قبرس است که سالانه تعداد کثیری از افراد برای خرید و گردش به این مکان سر می زنند. این مجموعه علاوه بر فروشگاه های مواد غذایی و پوشاک دارای رستوران و فضای سرگرمی است تا افراد در هنگام خستگی بتوانند به آنجا بروند. این مجموعه در مکانی قرار گرفته است که دسترسی بسیار سریع و راحتی به لیماروس و لارناکا دارد و به راحتی میتوان به آنجا مراجعه کرد.

مرکز خرید سیتی مال

این مرکز که در میان سایر مکان های دیدنی، جزو بهترین ها در خاورمیانه به شمار می آید در واقع یکی از بهترین مراکز در قبرس شمالی محسوب می شود بسیاری افراد و توریست هایی که به قبرس سفر می کنند، حتما به این مجموعه مراجعه می نمایند. این مرکز خرید در شهر فاماگوستا واقع شده است و فروشگاه هایی که در این مرکز قرار دارند کمی نسبت به سایر مراکز متفاوت است. زیرا محصولات آنها، محصولاتی دست ساز و جزء صنایع دستی هستند و برخی نیز عتیقه فروشی می باشند و معمولا افراد برای خرید سوغاتی و انواع یادگاری از قبرس به اینجا سفر میکنند. خرید از این مرکز شاید برای مسافران بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد، چرا که ممکن است لوازم و اشیاء خاص و متفاوتی را ببینند.

علاوه بر فروشگاه هایی که دارد، سایر جذابیت های آن مربوط به رقص، نمایش و برنامه های سرگرم کننده برای کودکان می باشد تا تمامی افراد از آنجا لذت ببرند.

مرکز خرید مای مال لیماسول

این مرکز خرید یکی دیگر از مجموعه های خرید و تفریحی بزرگ قبرس است که در شهر لیماسول واقع شده است. در این مکان علاوه بر فروشگاه ها و بوتیک ها با محصولات و اجناس متنوع، بخش های سرگرم کننده دیگری نیز مانند اسکی روی یخ، رستوران، فضای بازی کودکان، اتاق نوزادان و موارد دیگر دارد تا افرا به راحتی و بدون دغدغه بتوانند زمانی را در آنجا سپری کنند. همچنین یکی دیگر از دلایل مهمی که باعث محبوبیت این مکان شده است بجز بخش خرید، زیبایی معماری ساختمان قدیمی آن می باشد که با توجه به یکی از معبدهای یونانی ساخته شده است.

جمع بندی

از آنجایی که یکی از مهم ترین مسائل در زمان اقامت و زندگی در قبرس تهیه لوازم مورد نیاز و مایحتاج زندگی می باشد، در نتیجه وجود مراکز خرید اهمیت پیدا می کند. در این بین از به دلیل فضای سرگرمی و تفریحی که اکثر این مراکز دارند، افراد احساس خستگی نمی کنند و به راحتی و با آرامش خاطر در آنجا به سر می برند. در بین این فروشگاه های موجود گاهی فروشگاه های ایرانی در قبرس نیز مشاهده می شود و شما می توانید لوازم و کالاهای ایرانی را نیز به سادگی تهیه نمایید.

در صورتی که شما به دنبال لوازم نو و یا دست دوم هستید و قصد دارید با قیمتی مناسب آن ها را خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به وبسایت قبرس چی در بخش آگهی ها، کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین اگر قصد فروش ملک، آپارتمان، خودرو و یا وسیله ی خاصی که دارید می توانید با ثبت آگهی رایگان در این سایت برای مخاطبین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *